שְׁאֵלָה:
כיצד להגביר את המהירות האנכית / גובה הקפיצה
MOnsDaR
2012-02-09 13:01:08 UTC
view on stackexchange narkive permalink

כשחקן כדורסל חשוב שיהיה לך גובה קפיצה טוב (לקלוע, לריבאונד, לחסימה). ניסיתי כמה תרגילי פליאומטריה ואני מדלג על קפיצות לעיתים קרובות. אבל אין לי מושג טוב מה באמת עוזר.

מהי הדרך הטובה ביותר לשפר את המהירות האנכית שלי?

אני חושב שזה יכול להיות שימושי גם עבור ענפי ספורט אחרים. (כדורגל, כדורעף, ...)

אני מרגיש ששאלה זו תוגש טוב יותר ב- F&N.
למעשה נשאל גם כאן: http://fitness.stackexchange.com/questions/1353/how-can-i-improve-my-vertical
גם אני תומך חזק בנעלי כוח. רבים בצוות התיכון שלי עשו את אותו הדבר והיו אומרים שהוא המפתח להגברת יכולת הקפיצה שלנו.
שְׁלוֹשָׁה תשובות:
#1
+6
Xander
2012-02-09 14:43:05 UTC
view on stackexchange narkive permalink

שיחקתי כדורעף, היינו מתאמנים בחדר הכושר (לחיצת רגליים וכו '). תמיד היו לי בעיות ברכיים, עד שהתחלתי להתאמן על טרמפולינה (קטנה). לא הצלחתי לתקן את הבעיה שלי לחלוטין, אבל היא השתפרה מאוד. יש טרמפולינה כל מיני תרגילי אימון יציבות:

  • קפצו לטרמפולינה מהקרקע, נסו לנחות על רגל אחת, הישארו באותה תנוחה לשנייה
  • קפיצות קטנות בטרמפולינה על רגל אחת
  • עמדו בטרמפולינה, חולקו על רגל אחת. מישהו צריך לדחוף אותך קצת, כדי לאמן יציבות

אתה יכול גם לעשות את התרגילים האלה עם כדור. מצאתי קישור נחמד http://www.gymmomentum.com/2012/02/01/strength-and-stability-to-help-with-tumbling/

#2
+3
chrisjlee
2012-02-18 08:06:03 UTC
view on stackexchange narkive permalink

חיפוי חיפוש מלומדים בגוגל מציג מאמרים נהדרים רבים בנושא זה.

במיוחד דוח זה מתוך Journal of Strength and Conditioning Research, 2006.MANDY T. WOOLSTENHULME,

Woolstenhulme, Griffiths, Woolstenhulme, Parcell משער כי מתיחות בליסטיות משפרות את גובה הקפיצה האנכית:

הנבדקים השתתפו 6 שבועות (פעמיים בשבוע) של פעילות חימום וכדורסל. קבוצות החימום השתתפו במתיחות בליסטיות, מתיחות סטטיות, ספרינטים או כדורסל ... מדדנו את גובה הקפיצה האנכית מיד לאחר 20 דקות משחק כדורסל בשבועות 0, 2, 4 ו- 6. רק קבוצת המתיחות הבליסטית הדגימה עלייה חריפה בקפיצה אנכית 20 דקות לאחר משחק כדורסל (עמ '0.05). מאמנים צריכים לשקול שימוש במתיחות בליסטיות כחימום למשחק כדורסל, מכיוון שזה מועיל לביצועי קפיצה אנכית

המאמר ממשיך ומציין כי קפיצה אנכית גדלה בערך 3 ס"מ:

כל הנבדקים שעסקו בחימום מתיחה בליסטי ואז שיחקו כדורסל הגדילו את גובה הקפיצה האנכית שלהם בכ -3 ס"מ

#3
+1
milesmeow
2012-03-25 14:48:48 UTC
view on stackexchange narkive permalink

אנשים גם אוהבים נעליים שבאופן בסיסי גורמות לך ללכת על בהונותיך ... כמו אלה נעלי כוח. ישנם גם מכשירים אחרים שתוכלו לחגור על נעליים קיימות שגורמות לכם ללכת על בהונות / כדורי כפות הרגליים.

לכן, בעודכם נועלים את אלה, הייתם עושים ספרינטים, אימוני קפיצה וכו '. / p>

כשגדלתי לשחק והתאמן בכדורעף ... אלה היו פופולריים. ראו כמה ילדים עם אנכיים מדהימים ב- YouTube וראו כמה רגעים שבהם הם מוציאים את הנעליים המוזרות האלה מתיקי הכושר שלהם.



שאלה ותשובה זו תורגמה אוטומטית מהשפה האנגלית.התוכן המקורי זמין ב- stackexchange, ואנו מודים לו על רישיון cc by-sa 3.0 עליו הוא מופץ.
Loading...