שְׁאֵלָה:
מה המטרה של אימון לבנים?
geoffc
2012-02-14 00:23:29 UTC
view on stackexchange narkive permalink

לטריאתלון מומלץ לעתים קרובות לבצע אימון לבנים. אופניים, רוץ, איק.

זה מנוהל מיד לאחר סיום נסיעה באופניים למרחקים.

איזה תועלת זה מספק?

מה הפירוש של "ick"?
@J.Winchester ברור שמעולם לא עשית אימון לבנים קשה. :) חלקים ממנו ממש יכולים לינוק. לפיכך ה'איק 'מתאים.
שתיים תשובות:
#1
+4
Mike Hedman
2012-02-14 11:27:03 UTC
view on stackexchange narkive permalink

היתרון הביצועי של אימוני לבנים מתווכח רבות. דבר אחד שמתווכחים הרבה פחות הוא החשיבות של ביצוע אימוני לבנים לפני המירוצים הראשונים שלך כדי להתרגל לברוח מהאופניים. זה יכול להיות מבולבל למדי בפעמיים הראשונות. אתה יכול לעזור לתופעה זו על ידי סנכרון האופניים שלך והפעלת מצבים ככל האפשר. רוכב ב 90 סל"ד, ואז קופץ מהאופניים ומנסה לרוץ בגיל 60 (או להיפך), הרגליים שלך ירגישו אבודות במשך 5-15 דקות. אבל רכיבה בגיל 90 והמריאה בריצה בגיל 90 יכולה להחליק דברים.

מעולם לא שקלתי לסנכרן במיוחד סדנים. רעיון מעניין!
אני לא מסכים - בסוף שלב הרכיבה אתה חייב לשחרר את הרגליים. הרבה דם הצטבר בירכיים שלך, אתה זקוק לקצב גבוה, זה אומר 100+ במשך 150-200 מטר האחרונים, כדי לעזור לזרום הדם. אם אתה הולך לאט מדי לכיוון T2 - הרגליים שלך ירגישו בדיוק כמו שם התרגיל: בריקים - או רגלי עץ - וקשה לרוץ עם רגלי עץ (שאל פינוקיו). ממה שאתה צריך להתחיל לרוץ במהירות, זה לא המהיר ביותר שלך, אבל אכן מהיר עם הרגליים - כן, זה קשה - אבל בגלל זה רוב האנשים לא עושים טרי.
#2
+2
JW8
2012-02-16 04:03:12 UTC
view on stackexchange narkive permalink

כדי לבנות על התשובה של מייק, מאמר זה על אימון טריאתלון נותן זאת הסיבה לביצוע אימוני לבנים כדי להתאמן לטריאתלון (נקודות מפתח מודגשות):

אז למה כדאי לך לעשות אימונים של לבנים? אני מהמר שיש לך רעיון, אבל רק במקרה שלא אענה עליו בכל מקרה. אימוני לבנים משמשים לדמות תנאי מרוץ מכיוון שאם אתה לא מתאמן כמו שאתה מרוץ אז סביר להניח שאתה תיכשל (אלא אם המטרה שלך היא פשוט לסיים, וגם זה בסדר). במילים פשוטות, אם אתה רוצה לייעל את ביצועי הטריאתלון שלך, תצטרך ליישם אימוני לבנים כחלק מהכנת הטריאתלון שלך.

יתרון נוסף לאימונים של לבנים הוא שאתה ללמוד כיצד להתגבר נפשית. הכאב במעבר לאירוע הבא . בטח, עם מספיק אימונים תלמד איך לרוץ עם רגלי ג'לי מהאופניים לריצה, אבל מבחינה נפשית אתה צריך להיות מוכן לכאב. אם אתה יודע למה לצפות במהלך כל מעבר, אז תדע כמה מהר וכמה רחוק לדחוף את עצמך במהלך כל אירוע. קצב חשוב מאוד להפליא במהלך טריאתלון, ואימוני לבנים עוזרים לך לזהות בצורה הטובה ביותר כיצד לטפל בכל אירוע.

על פי מאמר הדרכה זה לבנים הם בדרך כלל קומבינות אופניים / ריצה, אך ישנם גם תרחישי אימונים לשילובי שחייה / אופניים.

נקודה טובה לגבי לבני השחייה / אופניים. מבחינתי, זה לא כל כך החלק של האופניים בפועל, אבל להיות אופקי (שחייה) לעשות תרגיל ממוקד זרוע, ואז לעבור להתאמצות ולרוץ לאזור המעבר זה משהו להתרגל אליו. בסוף השחייה במרוץ אני בועט במודע חזק יותר ועם יותר תנועת ברכיים להעיר את הרגליים ולזרום את הדם.


שאלה ותשובה זו תורגמה אוטומטית מהשפה האנגלית.התוכן המקורי זמין ב- stackexchange, ואנו מודים לו על רישיון cc by-sa 3.0 עליו הוא מופץ.
Loading...