שְׁאֵלָה:
אילו אימונים יעזרו לי ביותר בכישורי הטיפול בכדור?
Marcus Swope
2012-02-09 05:02:38 UTC
view on stackexchange narkive permalink

אני מחפש סוג של אימון או אימון כלשהו שיעזור ליכולת הטיפול בכדור.

אני יודע שזה לא רעיון טוב לנסות להגדיל את מסת השריר, אלא במקום זאת לנסות לעבוד על "שרירי העווית" שלך.

עם זאת, נראה כאילו האימונים המסורתיים ביותר שאתה יכול לקנות או למצוא בחדר הכושר מכוונים יותר ליצירת הגדרת שרירים, בניית מסת שריר או ירידה במשקל. אני לא מעוניין בכך, אני רק מעוניין באימונים שיעזרו לי ביותר בכדור בכדורגל שלי.

מאת " טיפול בכדור" אני מתייחס :

כדרור, מסירה או קבלת כדור

שתיים תשובות:
#1
+10
jamauss
2012-02-09 10:16:21 UTC
view on stackexchange narkive permalink

כששיחקתי כדורסל בתיכון גיליתי שמה שעזר לי הכי הרבה בכישורי טיפול בכדור היה ש מרגיש שאתה מקבל מחזרה מתמדת וזיכרון שרירים. לדעת בדיוק כמה קשה ובאיזו זווית לשים את הכדור מאחורי הגב, בין הרגליים, בכמה פרק כף היד להשתמש בזמן כדרור וכו '- כולם כישורים קריטיים שעוזרים להתמודד עם הכדור שלך.

כמו שרוב המאמנים יגידו לך - היכולת לכדרר את הכדור היטב בשתי היד היא גם חשובה - כמו גם היכולת לכדרר עם הראש כלפי מעלה, להסתכל סביב המגרש.

הנה כמה תרגילים שאני נהגתי לעשות באימון כדי לשפר את כישורי הטיפול בכדור:

  1. בין הרגליים בכל צעד מקו הבסיס לקו זריקה החופשית, מעבר לקו העונשין, ובחזרה לקו הבסיס ( אז אתה עושה דרך מלבנית בזמן שאתה עושה זאת)
  2. כדרור 2 כדורים בכל פעם מקו צדדי של המגרש למשנהו, ואז חזרה שוב. התחל לאט ואל תלך מהר יותר מכפי שאתה יכול ללכת מבלי לאבד שליטה בכדור אחד (או שניהם).
  3. עמד עם ברכיים מעט כפופות וכדרר את הכדור קדימה ואחורה בין כל יד - מאחת בצד של גופך לאחר - מאחורי הגב . זה עוזר ל תחושה שהזכרתי קודם.
  4. שליטה בשיווי המשקל ובמרכז הכובד שלך היא גם מרכיב מרכזי בכישורי טיפול טובים בכדור. כשתעשה את התרגילים האלה, שים לב לאיזון שלך ושמור על מרכז הכובד שלך נמוך על הקרקע, הברכיים כפופות.
#2
+4
user1119779
2012-09-03 12:38:25 UTC
view on stackexchange narkive permalink

הדרך הטובה ביותר לשפר את הטיפול בכדור היא לתרגל למעשה כדרור. תוכלו לשפר גם את העברת ותפיסת הכדור מכיוון שתשפרו את זמן התגובה שלכם ותקבלו תחושה טובה יותר של הכדור ואיך שהוא יורד מהקרקע בזוויות, סיבובים ומהירויות שונות. מעטים האנשים שהולכים לחדר הכושר כדי לתרגל את הכדרור שלהם כי זה נראה מייגע. אבל אם אתה יכול לתרגל תרגילי כדרור פשוטים, אתה נותן לעצמך זמן להבין באמת את הניואנסים בשליטה בכדור.

הנה כמה תרגילים שהשתמשתי בהם בשנים האחרונות. הם גדלים לפי סדר הקושי ויש להשלים אותם לפי הסדר הזה. תרגילים אלה אולי נראים משעממים למדי בהתחלה, אך אם אתה מתרגל אותם לפני תרגילים מתקדמים יותר, תהיה לך שליטה מוצקה הרבה יותר בכדור וכתוצאה מכך תשפר את ההצלבות שלך, כדרור צעד ראשון, דריפטים מהסס וכו '... >

  1. כדרור את הכדור גבוה עד לסנטר והוריד לאט את קודקוד הכדור עד הברכיים. בתרחישים של משחק, אתה צריך להיות מסוגל לשלוט בכדרור שלך בגבהים שונים.

  2. תרגל את המקדחה שלעיל אך כדרור קשה פי שניים. כשאתה מנסה לנצח את המגן שלך לסל, הכדרור שלך יהיה מהיר בצורה דרמטית וקשה יותר לשלוט בו. כדרור חזק יחקה זאת וישפר את זמן התגובה שלך.

  3. תרגל את המקדחה שלעיל אך התבונן בחישוק כל הזמן. זה כמובן חשוב להיות מסוגל לפקוח עיניים בזמן כדרור. ברגע שאתה מתמצא בזה, אתה תמיד צריך להתאמן בכדרור בלי להסתכל על הקרקע והכדור.

  4. תרגל את האמור לעיל בתנועה קדימה, ובהדרגה הגביר את המהירות שלך.

זכור את דרגות הקושי הללו ונסה ליישם אותן לסגנונות שונים של תרגילי כדרור.

  1. הצלבות מולך משמאל לימין לשמאל
  2. בין הרגליים לסירוגין שמאל ורגל ימין קדימה
  3. בין הרגליים שמירה על רגל שמאל וימין מקבילות
  4. מאחורי הגב משמאל לימין ואחורה

חשוב להיות גמישים מעבר לסוג אחד של כדרור לאחרת אז נסה לערבב אותם: 1111222233334444, 12341234 וכו '...

לבסוף, זכור לשנות את גובה הכדור, תוך ניסיון לשמור את הכדור בידיים שלך לזמנים שונים (כוסות רוח לכדור בלי לשאת). הגדל את האינטנסיביות ואת המהירות של הכדרור שלך וברגע שיש לך את הכדרור שולט מעט, הרים את עיניך, הביא תנועה ועשה את התרגילים עד שתרגיש בנוח לחלוטין.



שאלה ותשובה זו תורגמה אוטומטית מהשפה האנגלית.התוכן המקורי זמין ב- stackexchange, ואנו מודים לו על רישיון cc by-sa 3.0 עליו הוא מופץ.
Loading...