שְׁאֵלָה:
איך לומדים נכון איך לעצור את ההוקי
Robert C. Barth
2012-02-09 02:47:03 UTC
view on stackexchange narkive permalink

יש לי את הזמן הארור ביותר ללמוד "לעצור הוקי" על הקרח. נהגתי לשחק הרבה הוקי רולר כשהייתי צעיר יותר והתחלתי ללמוד להחליק על הקרח ושיחקתי מעט מאוד כשהייתי בקולג 'אבל בגלל גורמים מסוימים הפסקתי. עכשיו אני מנסה להרים את זה שוב אבל אני לא יכול ללמוד לעצור בחיי.

עברתי על הסרטון הזה של איך להוקי לעצור למתחילים! (YouTube) פעמים רבות. למרות שזה באמת ההדרכה הטובה ביותר למתחילים שראיתי אי פעם (וראיתי את כולם), אני לא מצליח לגרום להחלקה שלי לגלח קרח כמו שהוא אומר בעצם בשלב 1. האם המחליקים שלי חדים מדי (הם חדש לגמרי)? האם אני כבד מדי (אני בערך £ 230) לעומק השחזת החלקה שיש לי? האם יש איזו תנועה שהשתרשה כל כך שהוא שכח להזכיר אותה? אני אפילו לא מסוגל לסובב את הרגל כמו שזה נראה כמו בסרטון (אם כי אני יכול לסובב אותם מספיק כדי להפוך את גופי). כל עזרה מוערכת.

לאיזה רדיוס הושחזו הסקטים שלך? אני מציע רדיוס בגודל 5/8 אינץ 'למישהו במשקל שלך. היה לך אי פעם מזל?
שמונה תשובות:
#1
+13
chrisjlee
2012-02-09 08:49:06 UTC
view on stackexchange narkive permalink

הדרך היחידה ללמוד עצירת הוקי היא תרגול לעיתים קרובות.

חזרה היא הדרך היחידה לשרירים שלך לשפר את זיכרון השרירים שלהם. לימוד צורה וטכניקה נכונים יגיע עם ניסיון.

אתה יכול לנסות לפרק את הטכניקה לחתיכות קטנות.

  • התחל לאט ואז למד לפנות כדי להפחית את המהירות שלך
  • בהדרגה פנה מהר ומהיר יותר

אתה יכול גם לחזור על התנועה בבית בזמן הצפייה בסרטוני היוטיוב

סרטוני Youtube הקשורים ללמוד להפסיק הוקי:

כן - צפיתי בסרטונים האלה, קישרתי לשני בפוסט שלי ... זה אולי נשמע טיפשי, אבל אני יכול לעשות את זה בסדר גמור על גלגיליות מרובעות על אספלט וככה בעצם אני עוצר על אלה (כמו כן כל האחרים שאי פעם שיחקו הוקי על גלגיליות מרובעות בתדירות גבוהה כמוני, וזה היה כל מי ששיחקתי איתו). בקרח זה שונה לגמרי. הגוף שלי יודע את התנועות, יש איזושהי מגבלה פיזית כמו שאמרתי: אני אפילו לא יכול לגלח קרח עם החלקה על הקרח שלי אוחז בקרשים ומניח את כל המשקל שלי על כף הרגל הלא מגולחת.
#2
+9
Coach Freely
2013-10-31 00:10:29 UTC
view on stackexchange narkive permalink

אני מוצא את זה מעניין שאתה יכול להחליק / לעצור על גלגיליות מרובעות. למעשה, אני חושב שזו עשויה להיות הבעיה. אם ניסית לעצור הוקי תקין בסביבות גלגיליות מרובעות (הרמת זווית כף הרגל שלך כדי להפעיל רק את פינות הגלגלים הפנימיים) הייתי מהמר שתפול. מה שאומר שלמדת ליישם את המשקל שלך בצורה לא נכונה בדיוק ... וגרוע מכך, זה זיכרון שרירים, קשה מאוד להישבר.

המשך לנסות להתגלח, אבל אולי תחשוב על זה לא כמו גילוח , אלא כ"דוחף שלג ". הורידו את התחת ואת הכתפיים לאחור. כמו כן, משהו מעט לא שגרתי לנסות: להשיג חבר (עדיף אחד שיכול להחליק) ולגרום לו / לה למשוך אותך בקצב קבוע (שים מקלות מתחת לזרועותיך כאילו אתה יוצר רכבת). נסה "לדחוף את השלג" בזמן שחברך מושך אותך.

אה, והמשקל שלך אינו נושא וגם ההחלקות שלך כנראה לא חדות מדי. הם עשויים לתרום להקשות על הלמידה, אך אינם אמורים להיות מתישים.

@Val ה- OP מעולם לא הזכיר הוקי רולר; הם הזכירו במיוחד גלגיליות מרובעות בתגובה לתשובה אחרת.
#3
+7
ArtGranda
2015-09-06 14:52:44 UTC
view on stackexchange narkive permalink

סביר להניח שההחלקות שלך חדות מדי לרמת הביטחון שלך, או שקע עמוק מדי (כנראה שניהם). כמו שנאמר לעיל ... 1/2 אינץ 'חלול אני מגלה שאחוז מכדי לגלח קרח טוב מאוד. מבחינתי טחינה של 3/4 אינץ 'היא אופטימלית עבור החלקה על הוקי.

קצב הפתיחה תלוי בכמה תלולה אתה מכוון את ההחלקות אל הקרח הקרוב. במרחק של 70 מעלות מהאנכי החלקה שלך היא המיקום הטוב ביותר לעצור הכי מהר. היכונו להתחייב לחפירה נמוכה מלאה כמו שגולש עלול לעשות כשאתם מתמודדים עם ירידה רצינית שאינכם זכאים לה.

בקצה השני של ספקטרום גילוח הקרח, לוקח הכי פחות קרח שאפשר, הוא איפה הכיף. אם אתה יכול לשמור על קבוע של 1 עד 3 מדרגות מזווית ההחלקה האנכית אתה יכול במהירות ועם חיכוך נמוך מאוד, לגלח קרח למשך 2/3 משטח החלקה בגודל רשמי ולהכות בקיר הנגדי במהירות מספקת לעוד קצת יותר. זנב התרנגול של קרח דק המיוצר מהגילוח המאסיבי שלך יעטר יפה משטח של Zam'd בצורה נקייה. להב .. הלהב יתחיל להיות בעל חיכוך אינסופי והוא ייפסק מיד, הבעיה היא ... לא תהיה ונפילה רצינית במהירות גבוהה על קרח חדש תהיה התוצאה.

גדול חלק מאחיזת הלהב האולטימטיבית הוא המשקל הכולל ששמת על קצה. אתה יכול לבצע עקיצת להב משעממת למדי על ידי השגת המשקל שלך מאחורי מרכז הגרר, שהוא הלהב הנגח את הקרח המתקרב. אם החלקה שלך מונחת על 70 מעלות, תצטרך לעשות את אותו הדבר כאשר המשקל והברכיים כפופים היטב ומחויבים להפסקה, 20 קמ"ש עד 0 תוך כרבע שניה.

לאורך זמן במגלשה נסחפת אתה שומר על משקלך כמעט אנכי כשלהב ההחלקה שלך זהה. פשוט תיהנו מהנסיעה, ושמרו על האיזון. זה ירגיש כמו להחליק על רצפת עץ חלקה בגרביים חדשות. דמיין שאתה עושה את זה מ -20 קמ"ש! כן ... אבל היזהר בבקשה.

הערה: נדרש חלול להב מינימלי לשם כך, כל דבר פחות מ- 5/8 "במשקלך יהיה קשה מאוד.

#4
+6
Val
2013-12-10 23:59:43 UTC
view on stackexchange narkive permalink

אל תשכח את עבודת החרוט. עצירת הוקי היא חתך מוגזם. עבודות קונוס מסייעות בבניית יסודות החיתוך אשר נבנים לעצירת הוקי.

#5
+3
mike
2014-05-17 06:05:14 UTC
view on stackexchange narkive permalink

אני בן 225 עם חתך עמוק על הלהבים שלי, ואני יכול לעצור במהירות מלאה בשתי הרגליים אין בעיה. הכל על מעבר משקל וניהול כמה משקל שמטילה על אותה רגל עצירה. כמו כן, עליכם לזכור את המומנטום שלכם, כלומר אני צריך לקבל את ההחלקות במקביל לכיוון הנסיעה שלכם עם משקל מועט ככל האפשר, ואז תשימו משקל בהדרגה ותתחילו לגלח קרח.

האם התכוונת ל'ניצב 'כשכתבת' מקביל '?
#6
+2
Reustonium
2012-02-21 03:03:38 UTC
view on stackexchange narkive permalink

אני ממליץ על הצעדים הבאים, שאם אי פעם עשית סקי בעבר אמורים להישמע מוכרים. זה אולי נשמע טיפשי אבל תישאר איתי כאן ...

1) החלק החלק קדימה במהירות איטית-בינונית ואז כדי להאט את עצמך הכנס את הרגליים לתצורת "פיצה".

http://www.southparkstudios.com/clips/153300/thumper-the-super-cool-ski-instructor

2) אחרי שנוח לך מספיק להאט באמצעות צורת "פיצה" לכפות הרגליים שלך, מעבר לאט לאט כדי לקרב את כף הרגל האחורית למקבילה ("טיגון צרפתי").

עשה את זה מספיק ופתאום תעשה עצירות מלאות בהוקי.

ניסיתי לעשות את זה, וכל מה שקורה זה שההחלקות שלי נטרקות זו בזו; הם לא / לא יכולים לגלח את הקרח, כנראה בגלל החדות של הלהבים וחוסר הניסיון שלי לעשות את זה עד כה. ניסיתי לתלות על הקרשים ופשוט לגלח קרח ברגל אחת כפי שמציע הסרטון, וגם אני לא יכול לעשות זאת.
כשאתה עומד על הקרשים ומנסה לגלח קרח, כמה משקל יש לך על הרגל 'המחליקה'? אתה צריך להתחיל עם כמה שפחות משקל, רק כדי להרגיש את ההחלקה על החלקה על הקרח. המשך להוסיף משקל ותקבל את התחושה. אם אתה באמת צועד למטה בהתחלה החלקה שלך לא זזה. תמשיכו בזה!
אף אחד ... ללא משקל כלשהו (אני ממש מחזיק את עצמי עם הידיים על הקרשים). הגעתי למסקנה שאני צריך להחזיר את הגלגיליות ברדיוס רדוד יותר. אני לא ממש קליל, ואני מאמין שהרדיוס העמוק שהם שילבו עכשיו עם המשקל שלי (200 ק"ג) לא עוזר לי. חוץ מזה, אני יכול להחליק בסדר ויכול להפסיק כשאני צריך להסתובב ממש חזק.
#7
+2
Henri
2012-02-26 20:52:43 UTC
view on stackexchange narkive permalink

אני חושב שאתה צריך לבדוק את השחזת הלהב. אם חריץ הלהב עמוק מדי, הם ירגישו ממש חדים וזה יכול להיות קשה לתרגל עצירות. נסה להוריד את החריץ ככל האפשר. לאחר שתלמד כיצד להפסיק ללכת עם חריץ עמוק יותר אם הלהבים מרגישים עמומים מדי.

אתה יכול גם לנסות לטחון להבים על עץ כדי להוריד את הקצה החד ביותר.

יש גם משהו על כך ב מדריך לחידוד החלקה על השער.

#8
  0
user10974
2016-03-08 04:50:56 UTC
view on stackexchange narkive permalink

הייתה לי אותה בעיה עד שקיבלו חידוד הלהבים שלי בפעם הראשונה. אחרי שחידדתי אותם, לקח קצת זמן להשתמש, כי הייתי רגיל להחליק על החלקה. עכשיו הם גלשו על הקרח. כשעזבתי באותו יום עצרתי משני הצדדים ללא בעיות.

צפיתי בכמה מדריכים בנושא עצירה והם גלשו בקלות להחליק את החלקה שלהם על פני הקרח. אני מתכוון שהאנשים בסרטונים וגם אנשים שצפיתי במשטח זוחלים בקושי ועדיין מגלחים קרח. סיפרתי לאיש צוות על הצרות שלי והוא אמר שזה יכול להיות הלהבים שלך. הוא המליץ ​​לי לתת להם לחדד אותם. זו בהחלט הייתה הבעיה.



שאלה ותשובה זו תורגמה אוטומטית מהשפה האנגלית.התוכן המקורי זמין ב- stackexchange, ואנו מודים לו על רישיון cc by-sa 3.0 עליו הוא מופץ.
Loading...