שְׁאֵלָה:
תרגילים מומלצים שיעזרו לך לפקוח עין על הכדור?
jamauss
2012-02-09 05:15:19 UTC
view on stackexchange narkive permalink

אחד הדברים שאני מוצא את עצמי לא עושה כמו שצריך הוא לפקוח עין על הכדור. אני שחקן טניס אבל אני בטוח שזה יכול לחול גם על ענפי ספורט אחרים (בייסבול, כדורגל, מחבט, סקווש, קריקט) הדורשים משחקנים לפקוח עין על הכדור.

שמעתי על לעשות דברים כמו לקבל טושים צבעוניים שונים ולשרטט צורות צבעוניות על הכדור ולנסות כל הזמן להבין איזה צבע הצורה בכדור - האם יש תרגילים אחרים שיכולים לעזור בתחום המיקוד הזה?

שתיים תשובות:
#1
+8
JW8
2012-02-16 23:52:33 UTC
view on stackexchange narkive permalink

באחד מבני הנוער מקדחת מכות בייסבול, המדריכים השתמשו במקלות מטאטא ושעועית יבשה במקום עטלפים וכדורי בסיס:

מקדחת שעועית יבשה

לקחנו זריקה רכה של כדורי וופל קטנים לרמה חדשה. אנו משתמשים בפולי חמאה מיובשים (50 סנט לשקית). זה נותן לילדים משהו אחר להכות בו וסומכים עלי, ש כאשר הם יכולים להכות את השעועית, בייסבול מתחיל להיראות כמו כדורסל שמגיע אליהם. כמה מ הכובשים שלי מסוגלים אפילו להשתמש במקל מטאטא במקום עטלף כדי להכות את השעועית. לאחר תחילת התרגיל הזה היו לנו 2 משחקים רצופים שבהם כל ההרכב נלחם פעמיים. לא רע לילדים בגילאי 7 ו -8.

באופן דומה, מדריך / מאמן אחר השתמש ב תרגיל הבא:

האם אתה יכול להכות את התרגיל הזה

הצוות שלי ב- 14 U התקשה לראות את הכדור. התחלנו לעבוד עם כדורי וויפל, ואז הלכנו לכדורי פינג פונג, אחר כך שעועית פינטו, אחר כך שעועית כהה ועכשיו עדשים.

אם שחקן שלך יכול לראות ולהכות עדשה הוא יכול להכות בייסבול. ממוצע החבטות שלנו בצלחת הוכפל לאחר השימוש בתרגיל זה.

האתגר לפגוע במטרות קטנות יותר עם עטלף קטן יותר אמור לשפר את תיאום עין-היד של כל ענפי הספורט המכה כדור.

עבור תרגיל ספציפי לטניס, מדריך אחד השתמש בטכניקה הבאה:

למשל, אם שחקן לא שומר את עיניו על הכדור, רוב המאמנים היו נותנים עצות כמו: 'לפקוח עין על הכדור'. כששחקן קיבל הוראות מסוג זה הוא היה מנסה לעשות את מה שהמאמן מבקש ממנו ולצפות בכדור מקרוב. למרבה הצער, איש אינו יכול לשמור הוראות בראשם לאורך זמן, כך ששחקנים בדרך כלל חזרו להרגליהם הישנים ושניהם המאמנים והשחקנים התסכלו יותר ויותר.

אז יום אחד, במקום לתת הוראה. שאל גאלווי:

"האם אתה יכול לומר" להקפיץ "בקול רם כאשר הכדור קופץ ו"להכות" בקול רם כאשר אתה מכה בכדור? '

על מנת לעשות זה, השחקנים נאלצו להשגיח על הכדור אך כבר לא היה להם קול בראש שחוזר על המילים 'אני חייב לפקוח עין על הכדור'. בשלב זה המשחק שלהם התחיל להשתפר באופן ניכר והפנימי שיטת המשחק של אימון נולדה.

עם מזל, אחת הטכניקות הללו תפעל.

"אם שחקן יכול לראות ולהכות עדשה הוא יכול להכות בייסבול." באופן דומה, אם אתה יכול להתחמק מפתח מפתח, אתה יכול להתחמק מכדור. :-)
#2
+6
Marcus Swope
2012-02-10 06:55:59 UTC
view on stackexchange narkive permalink

בעיה אחת שכנראה תעמוד בפניך היא שרוב התיאום בין היד לעין שלנו הוא מפותח בגיל צעיר מאוד וקשה להתפתח עוד ברגע שאתה מתבגר. ובגלל זה, רוב הכלים, המשחקים והתוכניות יכוונו לפעוטות ומטה. עם זאת, ישנם דברים שיכולים לעזור.

ראשית, הדבר החשוב ביותר שאתה יכול לעשות זה לשחק יותר טניס (או כל ענף ספורט שאתה מעוניין לשפר) שום דבר לא יכול להתאים לחוויה של הספורט בפועל מאז שאתה לא רק יהיה לעקוב אחר הכדור, אלא גם להכיר את המעקב אחר הכדור הצבעוני הנכון על הרקע הצבעוני הנכון עם מחבט ביד וכו '. כמו כן, הכי חשוב לשחק עם אדם אחר ולא נגד מכונה כדי שתוכלו לעקוב אחר הכדור מבלי לדעת מראש לאיזה כיוון הוא נוסע או איזה סוג של ספין יהיה.

עם זאת, לשחק יותר טניס נדרש שחקן אחר שאינו תמיד אפשרות. אפשרות נוספת היא לקנות כדור תגובה שהוא בעצם כדור גומי בצורת מוזר שתוכלו להפיל על הרצפה או לזרוק על הקיר והוא יקפיץ בזוויות בלתי צפויות ואתם מנסים לתפוס אותו לפניו פוגע בקרקע. זה ישפר את יכולת המעקב שלך ואת זמן התגובה שלך.

רעיון אחר הוא רעיון קל מאוד: שחק משחקי וידאו! משחקי וידאו רבים, במיוחד היורים מהגוף הראשון בקצב מהיר, יכולים באמת לבדוק ולשפר את תיאום עין-היד שלך. אם אינך עוסק במשחקי יריות מגוף ראשון, כמעט בכל קונסולות משחקי הווידאו יש מבחר רחב של משחקים מסוג "ואק-שומה" שמכוונים ישירות להגברת תיאום עין-יד.

לבסוף, לקבלת תשובת DIY, טכניקה נפוצה היא שימוש ב מקדחת פטיש וכדורים. לשם כך, אתה לוקח פטיש כדור כדור ומניח אותו שטוח על צדו, ואז אתה לוקח כדור טניס ומקפיץ אותו מהצד של הפטיש תוך שאתה מחזיק את הפטיש ביד. המטרה היא להצליח לשמור על הכדור מקפץ מהפטיש כמה שיותר זמן מבלי לפגוע בקרקע. ברגע שאתה מסתדר בזה, אתה יכול להתחיל להסתובב בזמן ביצוע התרגיל, ואז לעבור להשתמש בכדור גולף במקום כדור טניס. לבסוף, אם נעשה ממש טוב, תוכלו לסובב את הפטיש 90 מעלות בידכם ולהקפיץ את הכדור מראש הפטיש במקום לצד הפטיש כפי שהודגם בסרטון לעיל. ערך מוסף נוסף לטכניקה זו הוא שהיא תשפר גם את הכוח באמה ובאחיזה שלך, מה שמועיל גם לטניס.



שאלה ותשובה זו תורגמה אוטומטית מהשפה האנגלית.התוכן המקורי זמין ב- stackexchange, ואנו מודים לו על רישיון cc by-sa 3.0 עליו הוא מופץ.
Loading...