שְׁאֵלָה:
איך אוכל לדעת אם אני רץ כמו שצריך
OscarRyz
2012-02-20 08:22:11 UTC
view on stackexchange narkive permalink

יש לי כ- 6 חודשים באופן קבוע, בערך 1-2 פעמים בשבוע. היום רצתי 14 ק"מ (כ -8 מייל) - אבן דרך עבורי!

אני מרגיש מצוין ולא רוצה לעצור, אבל אני לא יודע אם אני מסתדר כמו שצריך או לא. אני לא רוצה להיפצע או משהו רק בגלל שלא שאלתי.

כיצד אוכל לדעת אם טכניקת הריצה שלי נכונה?

אני חושב שביקור אצל מאמן אישי / פיזיותרפיסט / אולי אפילו רופא יגיד לך הרבה יותר מאנשים באינטרנט.
זה נראה כאילו זה צריך להיות ב"כושר ותזונה ", ולא בספורט. אם לא, התשובות לעיל הן התחלה טובה. יחף או קרוב אליו ככל שתוכל להגיע הוא כל הזעם, והוא עצה לגיטימית.
מצאתי גם את הסרטון הזה שמציג 3 טיפים להפעלה נכונה (או יותר טוב) http://www.youtube.com/watch?v=Tx6x2cD6Y8Q
חָמֵשׁ תשובות:
#1
+17
Vijin Paulraj
2012-02-20 16:41:53 UTC
view on stackexchange narkive permalink

כריס מקדוגל, מחבר הספר Born to Run, ספר שיגרום לך לרצות ללכת לרוץ מיד ובצורה נכונה,

"דמיין את ילדך נתקל את הרחוב ואתה צריך לרוץ אחריה ברגליים יחפות. היית ננעל בצורה מושלמת בצורה מושלמת - היית למעלה על כפות הרגליים שלך, עם הגב זקוף, הראש יציב, הזרועות גבוהות, המרפקים נוהגים, והרגליים נוגעות במהירות בכף הרגל ובועטת לאחור לעבר התחת שלך. "

ובהמשך, אני מקווה ש מאמר זה ייתן ידע רב אודות פועל כראוי.

#2
+13
Martin
2012-02-21 19:39:22 UTC
view on stackexchange narkive permalink

קודם כל מזל טוב עם ציון הדרך שלך! זה מרגיש נהדר לרוץ.

אם יש לך 6 חודשי ריצה ברגליים עכשיו, כנראה שאין לך את הטכניקה הגרועה ביותר, כי אז היית כבר נפצע: =)

אם לא עשית כל כך הרבה ריצות בחיים שלך ומעולם לא עשית ספורט כמו כדורגל, אני חושב שהייתי מתמקד בדברים אחרים לפני שנחת על כף הרגל שלך. התמקדו דווקא בהנחת הרגליים במרכז הכובד שלכם ובריצה רגועה בזווית מעט רזה-קדימה. (התמקדות יתרה בנחיתה של כפות רגליים כמעט הרגה לי את הרגליים)

הנה סרטון טוב של בחור שמשפר את הטכניקה שלו.

הדבר החשוב ביותר הוא שלא תדלג על תרגילי הריצה שלך, ללא קשר לטכניקה!

#3
+3
Thorst
2014-06-25 13:36:34 UTC
view on stackexchange narkive permalink

לעתים קרובות אנשים שוכחים שהריצה נכונה, היא די קשה. רוב האנשים שרצו הרבה במהלך הילדות, צודקים את זה פחות או יותר נכון, אבל אם הסוג שלך שמעולם לא באמת רץ הרבה, הוראה כלשהי יכולה לעזור מאוד.

מדריכי אינטרנט, מאמרים וכן הלאה, הם טובים, אבל כנראה שהייתי מסתכל למועדון האתלטיקה המקומי שלך שם יש להם רצים של +800 מטר ולקבל שם שיעורים.

אינך צריך להצטרף למועדון, אלא לקבל 3-4 שיעורים, חזור בעוד כמה חודשים וקבל שיעורי המשך.

#4
+2
Adrian Ber
2012-12-23 15:35:15 UTC
view on stackexchange narkive permalink

סרטון טוב מאוד שמסביר בפירוט יציבה טובה בריצה: http://www.youtube.com/watch?v=Tx6x2cD6Y8Q. השתמשתי בזה בעצמי כדי לשפר את הטכניקה שלי.

תמצא שם את כל המרכיבים העיקריים.

כמובן, אם אתה הולך לריצת שבילים, הדברים קצת מסבכים.

#5
+2
javadba
2014-06-29 02:29:56 UTC
view on stackexchange narkive permalink

בתגובה לכמה מהתשובות כאן: ריצה יחפה עשויה להיות אופנה - ואולי אפילו לעבוד עבור מיעוט כלשהו באוכלוסייה - אך יש להיזהר ולהודיע ​​אם נוטים לנסות זאת. מחקרים מדוקדקים הראו חסרונות בריצה יחפה מבחינת הקרבת מהירות / ביצועים וחלוקת לחץ בכף הרגל.

חלופה עשויה להיות ללבוש נעליים מינימליסטיות למדי. עד כמה אתה יכול ללכת מינימליסטי יהיה מאוד ספציפי לך / לרגליים שלך. קח בחשבון שיש משקל מעט יותר אך עם התמיכה שאתה באמת זקוק לה יעשה דרך ארוכה להימנעות מפציעות.

מבחינת הצורה שלך: זה יהיה הגיוני להעריך על ידי מאמן ריצה. הם יכולים לתת לך טיפים על אזורים שאולי תוכל לשנות.



שאלה ותשובה זו תורגמה אוטומטית מהשפה האנגלית.התוכן המקורי זמין ב- stackexchange, ואנו מודים לו על רישיון cc by-sa 3.0 עליו הוא מופץ.
Loading...