שְׁאֵלָה:
אריזות ג'ל: להשתמש או לא להשתמש? מתי?
Kevin
2012-02-10 21:54:39 UTC
view on stackexchange narkive permalink

שמעתי שחבילות ג'ל יכולות לעזור לביצועים בריצות ארוכות. כיצד עלי להשתמש בהם? כמה זמן אני צריך להשתמש בהן ובאיזו תדירות במהלך הריצה? האם עלי לקחת אותם עם מים בתחנת מים?

שתיים תשובות:
#1
+8
Tonny Madsen
2012-02-11 01:02:18 UTC
view on stackexchange narkive permalink

אני לא בטוח שיש ידע מוגדר על השימוש בג'לים בריצות ארוכות. מה שבא לידי ביטוי בצורות השונות הרבות של מוצרי אנרגיה בשוק - משחות, ג'לים, חניכיים, סורגים וכו 'והדיונים הרבים באתרי הריצה השונים ...

כשמדובר בג'לים, תסתכל על מתי לאכול ג'לי אנרגיה במרתון - וזה בסדר, אם קצת רזה. הקישורים בסוף די טובים. מכיוון שאתה מארה"ב, השוואה זו עשויה גם לעניין. (יש לנו מוצרים אחרים באירופה, אבל מעולם לא מצאתי דף דומה עבור אלה ...)

באופן אישי, אני משתמש בג'לים איזומטיים של מקסים לכל 7 ק"מ בריצות ארוכות יותר. מה שאומר 2 ג'לים ל- HM (7 ו -14 ק"מ) ו- 5 ל- M (ב- 7, 14, 21, 28 ו- 35 ק"מ) בהנחה שיש איזשהו רענון בסוף המירוץ או אימון . זה יכול להיות בסופו של דבר בהשוואה למה שרבים אחרים ממליצים עליו - בדרך כלל ג'ל אחד ל -20 דקות.

קישורים אחרים, שעשויים לעניין:

אנא סכם, או ציטט חלקים מתאימים בקישורים שלך. קישורים נוטים להירקב והתשובה שלך תהיה פחות ערך בטווח הארוך ללא גישה לתוכן המקושר.
אשמח, אבל זה די קשה במקרה זה. שני הקישורים הראשונים הם כולם או כלום מעצם טבעם - השלושה האחרונים מיועדים רק לחומרי קריאה נוספים וכך ניתן להשאיר אותם בחוץ.
#2
+7
Peter Eisentraut
2012-02-11 02:25:32 UTC
view on stackexchange narkive permalink

הבעיה הבסיסית היא שלמרוץ ארוך יותר מכ- 30 ק"מ, אתה צריך לאכול משהו מכיוון שגופך אינו יכול לאגור מספיק אנרגיה בכדי לסיים את המירוץ. זה העניין "להכות את הקיר", ובגלל זה מרתון קשה משמעותית מאשר רק פעמיים בחצי מרתון.

אז בשביל חצי מרתון או קצר יותר, לא באמת צריך לאכול שום דבר הדרך. (שתו כן, אך אל תאכלו.)

נקודה משנית היא שעד שהאוכל יכנס לתוקף, ייתכן שהמרוץ כבר יסתיים.

השיקול שונה במהלך האימון, אם לא הייתה לך הזדמנות לאכול כראוי לפני ריצה ארוכה, כמו שהיית עושה לפני מרוץ.

עכשיו הג'לים הם רק דרך לספוג הרבה אנרגיה בזמן קצר. באופן שנוח לרץ, מכיוון שלא תבשלו פסטה בדרך. ישנן גם אפשרויות אחרות, כגון ברים, לחם או בננות. אתה צריך למצוא משהו שמתאים לך. לא כולם סובלים את כל האפשרויות השונות באותה צורה.

במרוץ מאורגן מקצועית, יהיו להם תחנות אוכל במרווחי זמן קבועים. זה אמור לתת לך רמז כמה פעמים אתה צריך לאכול. שלוש עד חמש פעמים זה כנראה טוב. אתה צריך לברר מה מתאים לך.

וכן, הג'לים שאני מכיר אומרים במפורש לקחת אותם עם מים. בדרך כלל אני לוקח אחת ממש לפני תחנת מים.



שאלה ותשובה זו תורגמה אוטומטית מהשפה האנגלית.התוכן המקורי זמין ב- stackexchange, ואנו מודים לו על רישיון cc by-sa 3.0 עליו הוא מופץ.
Loading...