שְׁאֵלָה:
זיהומים בשחייה ובנשימה
Peter DeWeese
2012-02-09 05:00:44 UTC
view on stackexchange narkive permalink

זהו נושא אימונים ספורטיבי רציני שמשפיע עליי ועל חלק מהספורטאים שלי: ישנם שחיינים המועדים לזיהומים בדרכי אף אוזן גרון ובאוזניים, כמו באוזן, בסינוסים, בגרון ובריאות. בשנה שעברה היו לי רק 7 שבועות להתאמן לפני שחייה במים פתוחים בגודל 4.4 ק"מ בגלל דלקת ריאות. בהתחשב בכך שאפילו מי בריכה מטופלים יכולים להיות וקטור לחיידקים, מה יכול שחיין לעשות בכדי לסייע במניעת זיהומים?

תודה פיטר. עכשיו אכניס אותי בכל פעם שאכנס לבריכה ~ שוב ~.
@glowcoder, אם היית פעם בבריכה שילדים יכולים לגשת אליה, יתכן ויש לך סיבות אפשריות אחרות להפיק רווחים. :)
אני לא דן בשחיית כושר, אלא בדאגה לאימונים לספורט השחייה. על פי השאלות הנפוצות, מדובר ב"משתתפים בפעילויות ספורט קבוצתיות ואינדיבידואליות ".
זו שאלה רפואית ויש לקחת אותה עם הרופא שלך.
אני אעלה שאלה עם הרופא שלי לכל אחד מהספורטאים שלי שרוצים למנוע זיהומים בזמן האימון? הצעה מוזרה.
@PeterDeWeese מצטער, קרא נכון את השאלה. עדיין שאלה רפואית. אתה יכול לבדוק את סוג הסינון שבו הבריכה המקומית שלך משתמשת. מסננים מסוימים טובים יותר בהתמודדות עם חיידקים מאחרים (מסנני DE טובים יותר ממסנני חול או מחסניות) ... לא עוזר במים פתוחים, אבל זה משהו
לרוע המזל, לצוותי השחייה אין בדרך כלל שליטה על מתקן הבריכה.
@PeterDeWeese לא, אבל אם אתה נתקל בבעיות זיהום קבועות, ייתכן שתוכל להשפיע על השינוי במתקן שלך על ידי הגשת תלונה או החלפת מתקנים (סביר להניח שאתה לא היחידים).
@PeterDeWeese האם מצאת מחקרים / הפניות התומכות בנקודת השחייה שמגבירה את הסיכון לזיהומים כאלה? זה מעט מחוץ לנושא. אך כפי שדינמו הצביעה, הדבר עשוי להפוך את ה- Q הזה לטוב עוד יותר לעתיד. בסדר, אתה יכול לספור אותי בסטטיסטיקה האישית שלך. ירדתי משחייה מרשימת הספורט שלי אחרי שנה ושלוש הצטננות קשה.
אחד תשובה:
#1
+12
Peter DeWeese
2012-02-09 20:25:52 UTC
view on stackexchange narkive permalink

מכיוון שצרצרים ציצצו כאן עשיתי קצת יותר תחקיר, ומצאתי ש כלור עצמו יגרום לגירוי ולסינוסים מגורה הם נוטים יותר להידבק. זה נראה לי נכון, כי אני לא שומע לעתים קרובות על ספורטאים שחלו בזיהומים ממים פתוחים ארוכים שוחים במים מלוכלכים למדי. אטמי אוזניים ואף אינם שימושיים במיוחד בשחייה מכיוון שהם מונעים השוואת לחץ, אך ניתן לנשום מהאף בזמן צלילה ופנייה כדי למנוע כניסת מים כלוריים לסינוסים.

ההערה לשאלה מאת נשר שעווה בנוגע למתקנים מתאימים הוא נכון, אך בדרך כלל צוותי השחייה בדרך כלל אינם שולטים במתקן שלהם ויש תחרות להתכווץ על שטח נתיב מלכתחילה. זה בפרמיה. המתקן הטוב ביותר באזורי הוא בעל סירקולציה נהדרת, הוא עומק 8 מטר בעומקו הרדוד ביותר (נפח מים גדול בהשוואה למספר השחיינים) הוא בעל טיפול UV, אוזון וברום, ומגרה פחות את הסינוסים והריאות. אם רק הצוות שלי התאמן שם.

כמה דברים עבור תיק האימון:

  • Auro Dri הוא טיפת אוזניים של אלכוהול / גליצרין שתחטא ותייבש את תעלת האוזן.
  • תמיסת מלח פשוטה היא תמיסת מלח סטרילית בה ניתן להשקות ולשטוף את הסינוסים. יש להשתמש בו במשורה מכיוון שהוא יכול גם להסיר את רירית המגן הרירית.
  • התקלחו במים חמים, ושאפו את האדים שיעזרו לכם לנקות את הסינוסים.

עוד טיפים זוכים להערכה.

האם אכפת לך לקשר למידע על כלור שמצאת? זה לא קשור ישירות לתשובה, אבל זה נשמע כאילו כדאי לקרוא אותם לאנשים עם אותה בעיה.
עָרוּך. ראיתי מקורות סמכותיים יותר מכתבי עת אתלטיים אך לא מוצאים אותם כרגע.
שמעתי בריכות מים מלוחים מהווים אלטרנטיבות יעילות לבריכות כלור בתוך היבשה, אם כי כמובן שהציפה הנוספת עשויה להיות בעיה.


שאלה ותשובה זו תורגמה אוטומטית מהשפה האנגלית.התוכן המקורי זמין ב- stackexchange, ואנו מודים לו על רישיון cc by-sa 3.0 עליו הוא מופץ.
Loading...