שְׁאֵלָה:
אם הצגה מסתיימת בשני רצים באותו בסיס מי בטוח?
wax eagle
2012-02-09 20:08:04 UTC
view on stackexchange narkive permalink

בבייסבול אם משחק מסתיים ושני רצי בסיס נמצאים באותו בסיס מי בטוח ומי בחוץ? האם המצב משתנה אם ניתן לכפות על אחד הרצים?

עם זאת, עבור כלל 7.03 (ב), אם רץ הבלילה יוצא ראשון על ידי תג או נגיעה בבסיס הראשון לפני שנעשה משחק על הרץ הקודם, משחק הכוח על הרץ הקודם יוסר והרץ הקודם אינו נדרש להתקדם. לאחר מכן תקף 7.03 (א).
שתיים תשובות:
#1
+21
Marcus Swope
2012-02-09 21:40:01 UTC
view on stackexchange narkive permalink

מבחינה טכנית המחזה לא יכול להסתיים עם שני רצים על אותו בסיס.

אם שני רצים כובשים את אותו הבסיס, הרץ הנגרר נחשב "בסכנה", או יכול להיות מתויג, ועליו לסגת לבסיס הקודם או, אם הוא כבוש, רץ מוביל חייב לקדם בסיס.

עם זאת, אם הרץ הנגרר נאלץ לבסיס אז הרץ המוביל נחשב "בסכנה" ועליו להתקדם או לתייג אותו.

[צורך בציטוט]
@corsiKa סליחה, אני פשוט ידעתי את זה. :) ראיתי את ההערה הזו מאוחר מדי, אבל ל- JW01 יש את הקישור לכלל.
#2
+19
JW8
2012-02-09 22:47:06 UTC
view on stackexchange narkive permalink

על פי כללי הבייסבול הרשמיים שפורסמו ב- MLB.com, כלל 7.03 קובע:

7.03

(א) שני רצים עשויים לא לכבוש בסיס, אך אם בזמן שהכדור חי, שני רצים נוגעים בבסיס, הרץ הבא יהיה בחוץ כשהוא מתויג והרץ הקודם זכאי לבסיס, אלא אם כן תקף 7.03 (ב) חל.

(ב) אם רץ נאלץ להתקדם בגלל שהבלילה הופכת לרץ ושני רצים נוגעים בבסיס אליו נאלץ הרץ הבא, הרץ הבא זכאי לבסיס והרץ הקודם יהיה להיות בחוץ כשהוא מתויג או כששחקן מחזיק בכדור ונוגע בבסיס אליו נאלץ הרץ הקודם שכזה.

הפרשנות שלי היא שהרץ הבא יהיה בחוץ במצב זה אלא אם כן היא הייתה הטרונית והתקדמה לבסיס - במצב זה, הרץ הקודם צריך להתקדם או יתויג.

לא רק המכה. שקול: שחקנים בריצות מכה ראשונות ושניות. היטר עושה את זה לכספת הראשונה, רץ מהראשון עובר לשני, רץ על השני לא זז - האחרון בחוץ.


שאלה ותשובה זו תורגמה אוטומטית מהשפה האנגלית.התוכן המקורי זמין ב- stackexchange, ואנו מודים לו על רישיון cc by-sa 3.0 עליו הוא מופץ.
Loading...